Van trekken aan een dode unicorn
naar volle bak vooruit met
Positioneringstraject
In 6-8 weken samenwerken, krijg je the gift that keeps on giving, en waarmee klanten van mij tienduizenden euro’s verdienen. Omdat ze hun bedrijf en verhaal vanuit de kern opbouwen. En met mij vertalen naar fokking scherpe marketing. Dit krijg je:
- Laserscherp zicht op je klanten en oneerlijk concurrentie-voordeel
- Een woest aantrekkelijke X-factor en kernverhaal
- Superslim verdienmodel + pricing
- Unieke contentmarketing die niemand kan kopiëren
- Focus in je bedrijf, rust in je kop, leukere klanten,
en vaak ook een blijere bankrekening


"100.000 euro extra omzet"
Ik heb 60% meer omzet dan vorig jaar en het blijft maar aanslaan en groeien.
Werken met Hannelore heeft me met gemak 100 K extra omzet opgeleverd. Ik overdrijf niet eens.
Blijf daar heel erg dankbaar voor.
Martin Lawrence Hols
Oprichter en fotograaf The Arrows Foto en Video


"3 jaar op rij 100% gegroeid"
Mede door Hannelore zijn we al 3 jaar op rij zo’n 100 % gegroeid. In alle communicatie hebben we baat bij het werk van Hannelore: van de nieuwsbrieven tot de manier waarop we onze klantenservice inrichten.
Het voelt goed om dingen uit handen te geven aan iemand die precies weet wat ze doet.”
Bnar Falx
Oprichter Puur Figuur en Nutribites
Gebrek aan duidelijke positionering is the mother of all fuck ups:
😓 Mismatch tussen jou en je klanten.
😓 Mismatch tussen je identiteit en imago.
😓 Mismatch tussen wie je bent/doet, en hoe je dat vertelt naar buiten.
😓 Mismatch tussen de ambities en dromen die je hebt, en wat je daadwerkelijk in de executie laat zien.
Wees eerlijk: dit is gewoon kut. Het zorgt voor gezeik met je klanten in de uitvoering, je tarieven staan onder druk, het flowt niet, en huppelend naar huis gaan aan het einde van je werkdag is er ook niet bij.
Toch?
Wil je ondernemen op een manier die bij jou en je visie past, waarbij je klanten hebt die jouw afwijking als X-factor zien, waarbij je matties met je bankrekening bent, en waarbij je fucking trots kan zijn op je bedrijf en hoe jullie het doen?
Hold my guitar, ik heb precies wat jij nodig hebt.
Help! Not just anybody
Help! You know I need someone
Heeeeelp!

Lees eerst mijn deurbeleid.
Ik neem je even mee. Naar technotempel Berghain in Berlijn: ’s werelds beroemdste technoclub (lees: betonnen kolos op een zwaar verwaarloosd industrieterrein). Met bouncer Sven – een menselijke pitbull – die het beruchtste deurbeleid ooit heeft. Om de reputatie van de club te beschermen. Voor de juiste vibe. En voor de buzzz. Internet stikt van de ‘how to enter Berghain blogs’.
Je suis Sven. Mijn deurbeleid? Deze 3 dingen hieronder gaan we NIET doen. Wil je dit wel? Dan kan ik je helaas niet helpen, en kun je beter een ander feestje zoeken.
- Een dik stropdasconsultancyrapport schrijven met een boel fancy marketingmodellen en golden circles, waar je vervolgens – terecht – geen fuck mee kunt. Je bent geen corporate. Jij bent een drukke ondernemer. En hebt een superconcreet actieplan nodig, zodat je morgen zelf aan de slag kunt, en je eerste resultaat hebt.
Ja, ik werk vanuit strategie en klantonderzoek, en gebruik ook zeker marketingmodellen, maar vertaal die naar concrete adviezen, sheets, templates, contentbouwstenen en overzichten waar je WEL wat aan hebt in de dagelijkse praktijk van een snelle organisatie. - Alles over de schutting flikkeren mijn kant op. Geen zorgen: ik trek de hele kar qua proces. Maar het wordt wel echt samenwerken. Jouw branche- en bedrijfskennis en mijn marketing-expertise. We gaan je klanten spreken, we hebben sessies, en spreken elkaar tussendoor als een van ons de ander even nodig heeft. Voor vragen, twijfels of geniale ingevingen.
- Een 17 in een dozijn positionering creëren. Mij niet bellen als je de Sky Radio van je branche wil zijn. Niks mis mee. Maar wel middle of the road, en die bedrijven zijn er al genoeg. Waardoor opvallen tussen die 138 concurrenten niet gaat lukken. En opvallen doe je door de Berghain van je branche te zijn: edgyer dan Lady Gaga, knuffelbaarder dan een nest Golden Retriever puppy’s, of een bedrijf met bijna alleen maar ADHD’ers (🙋♀️) bijvoorbeeld.

Je VIP Marketing Party:
dit kost het en krijg je
7400,-
In 6-8 weken help ik je aan een knetterduidelijke positionering op alles wat jij nodig hebt om met je bedrijf te gaan van 14 in een dozijn naar 1 in a million. A hell of a good ride, met een vet resultaat waar je jaren van profiteert.
Plan de Champagne
Van voorbereiding tot nazorg, dit zit erin:
- Dikke Intake: gesprek en huiswerk om je exacte vraag te achterhalen en te vertalen naar concrete aandachtspunten voor de output. Ja ik heb vaste elementen die elke keer terugkomen. Maar one size fits nobody, dus we kijken naar wat JIJ nodig hebt.
- 5 KNALsessies van een dagdeel. Over:
– Je klanten: Ik laat je via een idioot simpele aanpak zien wat je klanten echt willen en hoe ze echt keuzes maken. En nee, we maken geen “Dit is Eva, ze heeft 2 kinderen, een bakfiets en leest de Linda” persona’s.– Je identiteit: Wie zijn jullie in de kern? Wat is je X-factor? Hoe vergroten we die uit tot een oneerlijk concurrentievoordeel?
– Je concurrentie. Wat doen ze? Wat doen ze NIET? Waar ligt een open territorium om te claimen?
– Je aanbod en prijzen. Met een slim model ontdekken we hoe jouw ideale klant makkelijker klant wordt, en hoe bestaande klanten klant kunnen blijven. Nee, we doen niet aan manifesteren. We baseren dit op jouw echte klantdata, een bewezen aanpak en keiharde neuromarketingprincipes.
– Je contentmarketing: we creêren een contentmarketingbeest dat content genereert die niet te kopiëren is. Die jullie positionering extern smoel en gevoel geeft. En die gericht is op sales. - Implementatie-workshop
Wat hebben jullie nodig om de plannen, actiepunten, templates en inzichten te vertalen naar concrete actie en resultaat? Vanuit mijn ervaring als team- en projectmanager bij Rijksoverheid, non profit en bedrijfsleven help ik je met processen inrichten, en de rollen/taken/verantwoordelijkheden van teamleden, het inhoudelijk op weg helpen van je mensen.Zodat die website daadwerkelijk wordt aangepast. De contentmachine gaat lopen. En jouw mensen weten wat ze morgen anders moeten doen om resultaat te boeken.
- De Afterparty
Na de implementatieworkshop ben je me niet kwijt. Vragen? Krijg je toch koudwatervrees? Loop je in de uitwerking tegen concrete obstakels aan? Bel me gewoon.
Kleine vragen zijn een rondje van de zaak.
Merken we dat je behoefte hebt aan structurele begeleiding, dan boek je mijn ResulTAART-service: wekelijkse begeleiding op proces en inhoud van jou en/of je teams, zodat je keihard galloppeert naar dat resultaat dat je zo graag wil:🔥Jouw afwijking als X-factor
🔥Opvallen in je markt
🔥De juiste klanten aantrekken
🔥Focus in je bedrijf
🔥Rust in je kop
🔥En een blije bankerekening
Ik wil jou echt nooit meer kwijt. Ga niet weg, blijf je hier. Blijf je bij me.
Wat neem ik mee?
- 20 jaar marketingervaring in bijna alle marketingfuncties. Ik heb bijna elke marketingrol wel vervuld: teamleider, projectleider, copywriter, bedrijfsnamenbedenker, creatieve campagnemaker, socialmedia-manager, klantenservicemedewerker, strateeg, conversiespecialist, UX-adviseur en gebruikersonderzoeker.Voor E-commerce, Retail, MKB, Horeca, Overheid en Non Profit.
Ik kan je dus strategisch en operationeel adviseren. En snap implicaties van positionering voor je hele marketing.
- Mijn ADHD hyperfocusbrein. Dat betekent non stop focus tijdens sessies, snel verbanden leggen en denken, en creativiteit on steroids. Ik ben zelfs goed in structuur aanbrengen in chaos, van complete vaagtaal een logisch verhaal maken. En de simpele vraag ‘help’ zo ontwarren dat ik er een duidelijke probleemanalyse + oplossingsstappenplan van maak.
Lekkerrrr. En wat kan ik na dit vette Positioneringstraject?
Een ijzersterk verhaal op al je kanalen
Omdat je een obstakel hebt overwonnen, nieuwe inzichten hebt gekregen, of concrete tips hebt gekregen, waar je makkelijk zelf mee aan de slag kunt.
Opvallen bij je ideale klanten
Omdat je ziet hoe het ook kan. En blijkt dat het allemaal zo ingewikkeld niet is, maar dat er oplossingen zijn. #hashtaggenieten
Focus in de tent, rust in je op, en geld op de bank.
Omdat dingen op hun plek vallen, je weet wat je morgen te doen staat, en niet langer meer eindeloos twijfelt.

Zelfs Simon Cowell klinkt dit als muziek in de oren.
Let’s go Marketing Party


"Hannelore deed wat ons niet lukte"
“Hannelore deed wat ons niet lukte.
We hebben door haar positionerings- en merkstrategiesessies onze bedrijfsvoering, klantreis, werkcultuur en diensten aangepakt.
Ze maakte ons ook duidelijk hoe je het intern moet organiseren. Dat is de sleutel tot succes.
Jeffrey Hamelink,
CEO digital agency Small Giants


"Eeuwige dank en credits"
Hannelore staat met stip op nummer 1 van hoeveel ik heb geleerd over marketing, mijn bedijf en mezelf. Eeuwige dank en credits.
Werken met Hannelore heeft me met gemak 100 K extra op mijn bankrekening opgeleverd. Ik overdrijf niet eens.
Martin Lawrence Hols,
Oprichter en fotograaf The Arrows foto en video


"Hannelore is de menselijke chat GPT"
Lars Meijer,
Lurz


"Roep 1 vaag idee..."
“En je krijgt een compleet uitgewerkt business-idee met positionering en pay off. In 10 minuten.”
Annelies Ludwig-Kaan,
Zon in je copy
Ik neem vaak op en ben altijd aardig.
Heb je bel-angst, mail dan naar hoera@marketingparty.nl.
Of vul hierrrrrrrrr de quizvragen in. Met je telefoonnummer. Dan bel ik je namelijk alsnog. En kun je eigenlijk beter gewoon nu bellen. 06-16030218.