Unicorn, marketing beest, karaoke queen
Hannelore Kron
Aka chef Positionering, Merkstrategie, en Leuke Dingen Doen.
“Als je bang bent om op te vallen, prima. Maar dan moet je niet klagen dat niemand je ziet.
Nieuwsgierig? Let’s get the party started!
Samen maken we van jouw afwijking je superkracht
Ik heb een zwak voor bedrijven die net als ik afwijken, en merken dat de traditionele marketing binnen de lijntjes (netjes, zakelijk, inwisselbaar) zó schuurt dat het pijn doet.
Ben je zo’n ondernemer, en zijn jullie..
- Edgyer dan Lady Gaga in haar vleesjurk?
- Knuffelbaarder dan een nest Golden Retriever puppy’s?
- Of hebben jullie zoveel steekjes los dat je er een heel vloerkleed van kunt weven…
Helemaal top. Want dan ben ik er voor jou.


"Eeuwige dank en credits!"
Bij mij loopt de agenda over mede door jou!
Jij staat met tips op 1 hoeveel ik heb geleerd over mezelf, ons bedrijf en marketing. Eeuwige dank en credits!
Martin Hols
Oprichter en fotograaf The Arrows


"Positieve energie"
“Als jij binnenkomt, voel je in de hele ruimte dat er een positieve sfeer ontstaat. Ook al zeg je niks.”
Jeffrey Hamelink
Digital Agency Small Giants
Geen gratis bier. Wel eerlijke marketing.
Ik krijg zelf een wegtrekker van een glad salesverhaal met gouden beloftes en kumbaya galore. Ik hou van een eerlijk verhaal. Dit is mijn eerlijke verhaal:
Ik ben niet voor iedereen de beste oplossing, en ook persoonlijk niet de beste match. Met mijn 43 jaar ben ik de tijd voorbij dat ik mezelf in de mal van ‘wat hoort’ wurm (what gave it away…)
Ik ben Marketing Party gestart omdat ik wil doen wat ik leuk vind: ondernemers 1 op 1 helpen om van hun marketing en dus ook het ondernemen zelf een feestje te maken. Los van wat hoort en zou moeten. Maar wel gebaseerd op bewezen processen, klantdata, en kennis van psychologische verkoopprincipes.
Mijn belofte
- Je krijgt on the spot strategisch en operationeel advies over positionering, de implementatie, je verdienmodel, en aanbod.
- Je krijgt vooraf geen resultaatgarantie. Omdat mijn werk niet de enige voorwaarde voor jouw succes is. Je product market fit, klantenservice, etc.: daar heb ik geen invloed op.
- Lees je de reviews op mijn site, dan zie je dat jouw te verwachten resultaat ergens hiertussen ligt:
– Minimaal “Zelfverzekerd verder” & “Blij dat ik er niet alleen voor sta.
– Maximaal “100.000 euro extra omzet” en “Voor het 3e jaar op rij 100% gegroeid, mede dankzij jou”.

“Als je bang bent om op te vallen, prima. Maar dan moet je niet klagen dat niemand je ziet.“
“OK chef, vertel: waarom jou bellen?”
20 jaar marketing ervaring in alle rollen
Ik heb bijna elke marketingrol wel vervuld: teamleider, projectleider, copywriter, bedrijfsnamenbedenker, creatieve campagnemaker, socialmedia-manager, klantenservicemedewerker, strateeg, conversiespecialist, UX-adviseur en gebruikersonderzoeker.
Voor E-commerce, Retail, MKB, Horeca, Overheid en Non Profit. Ik kan je dus strategisch, operationeel en on the spot op bijna elk marketinggebied adviseren. En snap implicaties van positionering voor je hele marketing.
Praktischer en scherper dan een Zwitsers zakmes
Ja ik werk met je aan je strategie. Maar vertaal dat z.s.m. naar de praktijk. En dus krijg je geen blabla stropdasconsultancyrapport. Maar een praktische set aan checklists, modellen, templates en cheatsheets.
Gebaseerd op klantonderzoek, jouw voorkeuren, en dat wat bewezen werkt in de marketing en positionering. Wat ik oplever, kun je dus als een Zwitsers zakmes overal voor gebruiken. Je website, contentmarketing, campagnes, klantreis, etc.
ADHD olé olé
Je krijgt de voordelen van mijn ADHD (woest creatief, associatief, non stop hyperfocus tijdens onze werksessies, hoge energie, improvisatievermogen). En soms de nadelen: ik vergeet soms iets. Of schat een deadline te positief in.
Ik ben dan weer wel goed in structuur aanbrengen in chaos, van complete vaagtaal een logisch verhaal maken. En de simpele vraag ‘help’ zo ontwarren dat ik er een duidelijke probleemanalyse + oplossingsstappenplan van maak.


"100.000 euro extra omzet"
Werken met jou heeft me met gemak 100.000 euro extra omzet opgeleverd. Ik overdrijf niet eens.
Blijf daar heel erg dankbaar voor.
Eeuwige dank en credits!
Martin Hols
Oprichter en fotograaf The Arrows


"Jouw brein! Ongelofelijk. Menselijke ChatGPT"
Lars Meijer
Lurz


"Jij kan echt enorm origineel en creatief denken"
Roep 1 vaag idee in jouw richting en je krijgt óf een gedicht, óf een compleet uitgewerkt business-idee inclusief positionering en pay off retour.
In 10 minuten.
Annelies Ludwig-Kaan
Zon in je copy


"Gave & Magie"
“Hannelore heeft de gave om mensen oprecht te zien in wie ze zijn, wat zij nodig hebben, en wat er moet gebeuren.
Ineens wisten mijn klanten wat ze bij me konden halen. Dit kreeg ik laatst letterlijk in mijn DM: “Ik wil je vooral een compliment geven hoe helder en authentiek je communicatie is. Je bent daarin echt een voorbeeld. Ik weet precies wat ik bij je halen kan.”
Nou geloof me: die berichten kreeg ik echt niet voordat Hannelore haar magie over mijn bedrijf uitstrooide.
Wieteke van Diggele
Ondernemerscoach en VA-matchmaker


"3 jaar op rij 100% gegroeid"
“Mede door jouw positionering zijn we al 3 jaar op rij zo’n 100 % gegroeid.
In alle communicatie hebben we baat bij het werk van Hannelore: van de nieuwsbrieven tot de manier waarop we onze klantenservice inrichten.
Het voelt goed om dingen uit handen te geven aan iemand die precies weet wat ze doet.”
Bernard Favier
Oprichter Puur Figuur en Nutribites
”Ben je echt een supermens of heb je nog nadelen?”
Ik werk niet met iedereen
Ik krijg alleen energie van bedrijven en ondernemers die het randje durven opzoeken en all-in durven gaan met een onderscheidende positionering. Omdat ik daar echt meerwaarde lever en daardoor ook zelf een leuke dag heb. ‘t Is ook gewoon mijn leven, he? Als je bang bent om op te vallen, prima. Maar dan moet je mij niet inhuren. En niet klagen dat niemand je ziet.
Liever resultaat dan perfectie
“De inhoud is goed, maar de sessie vond ik rommelig.” Zei een klant eens. Ik noem het organisch. Want ik heb een dikke toolbox en een plan de champagne voor elke sessie. Maar staar me er niet blind op. En het gaat altijd anders dan gedacht.
Ook: bij mij geen gelikte, duur opgemaakte rapporten, of A0-canvassen met mijn eigen logo erop. (Hier betaal je dus ook voor he?) Wel vlijmscherpe adviezen, vertaald in superpraktische Word-docs en Excels, templates en modellen, etc. die je zelf levend kunt houden met de nieuwste inzichten. En lekker samen de handen uit de mouwen tijdens alle sessies. Dus alle inhoud, maar niet de opsmuk. Niks voor jou? Dan mij niet bellen.
Wel copy-advies, geen copywriting
Ik heb 10 jaar ervaring als conversiecopywriter. Ik heb alles geschreven wat los en vast zit. Converterende websites, mailcampagnes, etc. Het heeft mijn klanten tienduizenden euro’s opgeleverd. Maar dat doe ik niet meer. Krijg ik een energielek van. Wel adviseer ik je vanuit die ervaring de moeder en heb ik een dikke bieb met geteste copy-templates en checklists voor je. En uiteraard heb ik kneitergoeie (niche)copywriter-vrienden.

“Wat doe je als je niet werkt?”
- Slapen: altijd nét te weinig.
- Gewoon thuis zijn met mijn gezin: man John, kleuter Coco en poezen Pluis en Muis.
- Karaoke. Wat ik niet nail met mijn zang, compenseer ik met performance.
- Een nieuwe hobby beginnen. Rupsen-eitjes bestellen bij de Vlinderstichting bijvoorbeeld. En dan thuis met elkaar zien hoe ze eten, groeien, vervellen, verpoppen en vlinder worden.
- Tiktok uitspelen. Vooral klusvideo’s kijken. En me dan inbeelden dat ik makkelijk binnen 1 weekeind een inbouwkast maak en monteer. (Hé, ik kan tegelen, dus niet meteen oordelen.)
- Nieuwe businessconcepten bedenken en blij zijn dat ik al die ideeën niet uit hoef te voeren.
“Ok. Wil ik. Hoe regelen we dit?
Gewoon nu bellen. 06-16030218.
Nou ja, niet om 20:00, of 04:00 of in het weekeind.
Maar verder: nu ja.
Ja, jij wil een vet bedrijf met leukere klanten en een leukere werkdag voor jou en je team.
Zet deze eerste stap dan niet op je to do lijst, maar bel meteen nu je het enthousiasme door je bloed voelt stromen.
Anders gebeurt het niet.
Weet jij ook.


Stap 1
Blader door mijn aanbod:

Stap 2
Bedenk wat je mist door NIET met me samen te werken. Geld en plezier enzo.

Stap 3
Neem contact op. Bellen is sneller, maar een old school contactformuliertje invullen mag ook.
Ik neem vaak op en ben altijd aardig.
Heb je bel-angst, mail dan naar hoera@marketingparty.nl.
Of vul hierrrrrrrrr de quizvragen in. Met je telefoonnummer. Dan bel ik je namelijk alsnog. En kun je eigenlijk beter gewoon nu bellen. 06-16030218.